loading...

باشگاه نمایندگان بیمه

مقالات و آموزش های رایگان تخصصی و حرفه ای برای نمایندگان فروش بیمه

بازاریابی بیمه با ارسال پیامک هدفمند و انبوه

منیره هراتیان بازدید : 16 شنبه 07 اسفند 1400 نظرات (0)

10 ویژگی مهم پنل پیامکی نمایندگی بیمه:

بازاریابی بیمه یکی از چالش های بزرگ نمایندگان فروش بیمه است. اگر جذب مشتریان بیمه برای شما هم دشوار است، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ارتباط با افراد مختلف و اطلاع رسانی به آنها همیشه کاری پرهزینه و زمانبر بوده است. اما با ورود گوشی های همراه به زندگی روزمره مردم و پیامک، این کار بسیار سریعتر و راحت تر و در عین حال ارزان شده است و نمایندگان بیمه هم به خوبی برای ارتباط با مشتریان قبلی، پیگیری حق بیمه ها و ... از این سیستم استفاده می کنند. با اینحال به دلیل استفاده بسیار زیاد و غیراصولی عده ای از صاحبان کسب و کار از پیامک، افراد زیادی برای جلوگیری از مزاحمت های پیامک های تبلیغاتی، دریافت پیامک تبلیغاتی را غیر فعال نموده اند و یا به پیامک های تبلیغاتی توجهی نمی کنند.

بنابراین برای استفاده مناسب و بهینه از بازاریابی پیامکی، باید از دو مانع مهم عبور کرد:

  1. ارسال پیامک به افرادی که پیامک های تبلیغاتی خود را غیرفعال نموده اند.
  2. نوشتن پیامکی که توسط دریافت کنندگان خوانده شود و مورد توجه قرار گیرد.

  1. برای ارسال پیامک به افراد غیرفعال (لیست سیاه مخابراتی یا بلک لیست ها)، ابتدا باید از پنل پیامکی مناسب استفاده کرد. پنل پیامکی مورد نظر باید قابلیت ارسال پیامک به این شماره ها را داشته باشد و گرنه پیامک شما حتی با اجازه خود افراد هم به آنها ارسال نمی شود.
  2. هر پیامک باید به گونه ای نوشته شود تا به سرعت و در یک جمله مخاطب را مجاب کند تا کاری که شما می خواهید را انجام دهد.

این کار می تواند کلیک بر روی یک لینک، ارسال یک کد و یا هر چیز دیگری باشد. بنابراین نگارش صحیح و اصولی پیامک می تواند بسیار مهم باشد و نقش اساسی در موفقیت یا عدم موفقیت تیلیغات و بازاریابی پیامکی شما دارد.

در این مطلب به بررسی مورد اول یعنی پنل پیامکی مناسب برای بازاریابی بیمه و خدمات پس از فروش آن می پردازیم و چنانچه شما نماینده محترم بیمه از قبل پنل پیامکی تهیه نموده اید، می توانید امکانات مورد نیاز خود را در اینجا چک کنید و با کاربرد امکانات پنل پیامک خود بیشتر آشنا شوید و از آنها بهتر استفاده کنید.

امکانات ضروری برای نمایندگان بیمه:

1. ارسال پیامک به لیست سیاه: 

بلک لیست؛ به شماره‌ موبایل‌هایی گفته می‌شود که با ارسال کد، دریافت پیامک تبلیغاتی را غیر فعال کرده‌اند.

برای بازاریابی هدفمند و اجازه ای، یادآوری پرداخت حق بیمه، پیگیری مشتریان، یادآوری قرار جلسات مذاکره و ... امکان ارسال پیام به بلک لیست بسیار مهم و ضروری است.

در برخی از پنل های پیامکی این امکان صرفاً برای خط های خدماتی که به افراد حقوقی و با مدارک و شرایط خاص امکان پذیر است و اجازه ارسال پیامک تبلیغاتی از این خطوط هم وجود ندارد. اما در برخی از پنل ها این امکان برای همه کاربران ایجاد شده و شما می توانید به راحتی با مشتریان بالقوه و مشتریان فعلی خود از طریق پیامک در ارتباط باشید.

نکته مهم: از ارسال پیامک انبوه به بلک لیست خودداری کنید. برای بازاریابی و تبلیغات برای این دسته از مشتریان احتمالی، باید از تبلیغات اجازه ای و خودخواسته استفاده کنید که در کتاب «پیامک های جادویی» به طور کامل آموزش داده شده است.

تبلیغات اجازه ای یکی از بهترین و پربازده ترین تبلیغات است که نرخ تبدیل آن به فروش بسیار زیاد و بسیار پرسود است. بنابراین این نوع از تبلیغات را حتماً در برنامه تبلیغاتی خود برای فروش بیمه قرار دهید.

اگر به دنبال یک پنل پیامکی مناسب هستید کلیک کنید

2. ارسال پیامک حاوی لینک 

شما می‌توانید در متن پیامک آدرس سایت، پیج اینستاگرام، گروه واتساپ یا کانال تلگرام و… را قرار دهید تا زمانی که مخاطب شما پیامک را دریافت می‌کند بتواند روی لینک کلیک کند و این لینک آبی رنگ خواهد بود.

این امکان باعث می شود تا شما بتوانید پیام های متقاعدکننده ای برای مشتریان خود ارسال کنید و آنها را به راحتی متقاعد کنید تا از خدمات شما استفاده کنند.

3. ارسال پیامک انبوه

ارسال پیامک انبوه یکی از روش‌های ارزان و کم‌ هزینه برای تبلیغات است. راهکار بسیار مناسب به جای تراکت و… استفاده از ارسال پیامک انبوه است. شما با خرید سامانه پیامکی می توانید به صورت هدفمند بر اساس استان/شهر/منطقه/سن و جنسیت/مشاغل و… پیامک ارسال کنید. هرچقدر بتوانید به افرادی که مخاطب و مشتری شما هستند، هدفمندتر پیامک ارسال کنید و نتیجه بهتری دریافت کنید.

4. ارسال پیامک زماندار

با استفاده از ماژول ارسال پیامک زماندار می‌توانید تنظیم کنید که پیامک در آینده در ساعت مشخصی پیامک به صورت خودکار ارسال شود. نیازی نیست که برای ارسال در آینده کامپیوتر شما روشن باشد یا موبایل شما اینترنت داشته باشد. همه درخواست‌ها در سرور ذخیره شده و پیامک شما در موعد مقرر ارسال خواهد شد.

ارسال پیامک زماندار به شما این امکان را می دهد تا به افرادی که باید در زمان خاصی پیامک ارسال شود، بدون فراموشی و بدون نیاز به حضور شما، این کار انجام شود.

5. ارسال پیام صوتی 

یکی از امکانات جذاب و مهم یک سامانه پیامکی، امکان ارسال پیامک صوتی است. شما می توانید در مواقع خاصی به افراد مورد نظر خود پیامک صوتی ارسال کنید. به عنوان مثال می توانید برای یادآوری اقساط حق بیمه و یا پیام تبریک تولد مشتریان از پیامک صوتی استفاده کنید.
اگر صدای ضبط شده شما سرزدنده و شاد باشد و مخاطب شما را بشناسد حتما تا پایان پیام صوتی با شما خواهد بود.

همچنین در کتاب «پیامک های جادویی» چندین مثال و کاربرد جذاب برای ارسال پیامک صوتی که منجر به فروش بیشتر شما می شود نیز، ارائه شده است.

 6. ارسال هوشمند کلمات کلیدی

برای اینکه در ابتدای متن پیامک نام و نام خانوادگی دریافت کننده پیامک را بنویسید، نیازی نیست که برای هر مخاطب پیامک مجزا و تکی ارسال کنید.

با ماژول ارسال هوشمند کلمات کلیدی در یک ستون اکسل نام مخاطب و در ستون دیگر شماره موبایل را قرار می دهید و پیامک را ارسال می‌کنید. برای هر مخاطب نام و نام خانوادگی خودش در ابتدای پیامک ارسال می‌شود. حتی می‌توانید چندین متغیر مانند مبلغ بدهی و… هم در متن پیامک قرار دهید و برای هر کسی پیامک اختصاصی ارسال کنید.

پیامک ارسالی شما به صورت زیر است:

{ex_B} میزان بدهی شما {ex_D} ریال است و آخرین مهلت پرداخت در تاریخ {ex_E} می باشد.

این امکان به شما کمک می کند تا پیامک هر فرد را با نام خودش ارسال کنید و هر پیامک را به یک پیامک اختصاصی و بسیار تأثیرگذار تبدیل کنید.

7. گزارش دقیق ارسال پیامک

بعد از ارسال پیامک در بخش گزارشات شما می‌توانید گزارشات دقیق پیامک‌های ارسال شده را ملاحظه نمایید.

تعداد دقیق پیامک‌های رسیده به گوشی، پیامک‌های رسیده به مخابرات، پیامک‌های بلک لیست‌، پیامک‌های نرسیده به گوشی و… در این بخش به شما نمایش داده می‌شود.

گزارش دقیق ارسال پیامک ها به شما به شدت کمک می کند تا روند بازاریابی و تبلیغات خود را ارزیابی کنید و به آسانی نتایج آن را مورد بررسی قرار داده و بهبود بخشید.

8. کارت ویزیت الکترونیکی

با استفاده از ماژول کارت ویزیت الکترونیکی می‌توانید تمام اطلاعات فروشگاهتان را در قالب یک کارت ویزیت دیجیتالی به مشتری ارسال کنید.

مثلا اگر همه افراد روزانه از شما درخواست شماره کارت دارند کافی است که تنظیم کنید هرکسی که به شماره اختصاصی شما عدد شماره کارت را فرستاد شماره کارت همان لحظه برایش به صورت خودکار ارسال شود.

می‌توانید لوکیشن، کانال تلگرام، پیج اینستاگرام و… را نیز به صورت کارت ویزیت الکترونیکی برای مشتری ارسال کنید.

کارت ویزیت الکترونیکی یکی از بهترین مزایا و ویژگی های پنل پیامکی بازاریابی بیمه است. اگر پنل شما امکان ارسال کارت ویزیت الکترونیکی را داشته باشد، به شما اجازه می دهد تا با استفاده از پیامک بازاریابی بسیار قوی و مستمری انجام دهید و به طور مداوم افراد علاقه مند را جذب کنید.

در کتاب «پیامک های جادویی» با نمونه هایی از این نوع پیامک ها به خوبی آشنا می شوید و می توانید به راحتی استفاده کنید.

9. پاسخ خودکار به پیامک دریافتی

مانند یک منشی به مشتریان پاسخ می دهد و جواب های از قبل آماده شما را برای آنها می فرستد.

10. تبریک تولد به مخاطبین دفترچه 

این امکان به شما کمک می کند تا تاریخ تولد مشتریان خود را در دفترچه تلفن پنل خود تنظیم کنید و در روز تولد آنها پیام تبریک تولد به آنها ارسال شود.

تبریک تولد یکی از بیادماندنی ترین پیام هایی است که می تواند شما را در ذهن مشتری ماندگارتر کند.

اگر به دنبال یک پنل پیامکی مناسب هستید، کلیک کنید

اگر از قبل پنل پیامکی نمایندگی بیمه خود را تهیه کرده اید، امکانات آن را بررسی کنید و از قسمت های مختلف آن به خوبی برای بازاریابی و جذب مشتریان جدید استفاده کنید و اگر چنین امکاناتی در پنل پیامکی شما وجود ندارد، به ویژه امکان ارسال پیامک به لیست سیاه وجود ندارد، عملاً شما بسیاری از مشتریان خود را از دست خواهید داد. بنابراین ارزش دارد که یک پنل پیامکی مناسب تهیه کنید تا بتوانید با تمام  مشتریان و بیمه گذاران خود به آسانی در ارتباط باشید.

اگر هنوز پنل پیامکی نمایندگی بیمه خود را تهیه نکرده اید، می توانید از طریق لینک زیر امکانات این پنل را با مطالب گفته شده در این مقاله و امکانات مورد نیاز خود مطابقت دهید و پنل پیامکی مناسب برای بازاریابی و حفظ مشتریان بیمه را تهبه کنید.

اگر به دنبال یک پنل پیامکی مناسب هستید، کلیک کنید

کتاب پیامک های جادویی به زودی در اینجا معرفی و به تقدیم می شود

هشت اشتباه رایج در کامنت نویسی

منیره هراتیان بازدید : 87 پنجشنبه 18 آذر 1400 نظرات (0)

کامنت مارکتینگ یکی از روش های جالب و بسیار پربازده در بازاریابی اینترنتی و به ویژه در شبکه های اجتماعی است که باعث می شود افراد به راحتی با یکدیگر ارتباط و تعامل داشته باشند و از نظرات هم مطلع شوند.

کامنت نویسی نوعی از تولید محتوای بسیار کوتاه است که به راحتی قابل ارائه و یادگیری است و اگر درست از آن استفاده شود در عین سادگی بسیار کارآمد و مفید است. کامنت نویسی در پیج اینستاگرام یا سایر شبکه های اجتماعی، در وبلاگ ها و یا هر فضای به اشتراک گذاری محتوا که امکان کامنت نویسی در آن وجود دارد، قابل ارائه است.

یادگیری کامنت نویسی و کامنت مارکتینگ اصولی به شما کمک می کند تا در دایرکت مارکتینگ و پاسخگویی به دایرکت ها هم بسیار حرفه ای عمل کنید و فروش های بیشتری را به نتیجه برسانید.

بسیاری از افراد، به اهمیت کاربرد درست کامنت واقف نیستند و به جای آنکه از آن برای معرفی تخصص و ایجاد تعامل و رابطه با افراد دیگر استفاده کنند، صرفاً برای تعامل های زودگذر استفاده می کنند. هر چند کامنت های بی ارزش در برخی شبکه های اجتماعی چندان کارآمد نیستند ولی در برخی شبکه ها مانند اینستاگرام خیلی هم بی تأثیر نیستند و کامنت گذاری اگر از محدوده خود خارج نشود، بهتر از بی تفاوتی و عدم استفاده از آن است.

این موضوع بیشتر در شبکه های اجتماعی نمود پیدا می کند. زیرا در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تعامل بسیار مهم است و هر تعامل سازنده ای برای هر دو طرف سودمند و مفید است.

فردی که در زیر پست شما یک کامنت ارزشمند قرار می دهد، هم باعث می شود تا پست شما بهتر دیده شود و هم خودش بهتر و بیشتر دیده می شود. شما هم به همین صورت می توانید اقدام کنید و برای معرفی خودتان در کامنت نویسی حرفه ای شوید.

اهمیت کامنت نویسی تا حدی زیاد است که به عنوان یک ابزار بازاریابی مطرح شده است و کامنت مارکتینگ یکی از ارکان مهم بازاریابی دیجیتال و یکی از بخش های مهم و اساسی آموزش های اینستاگرام و بازاریابی اینترنتی است.

بسیاری از افراد درمورد اهمیت کامنت نویسی مطلع هستند ولی از آنجا که به خوبی نمی دانند چگونه باید این کار را انجام دهند و چه کامنت هایی بنویسند و یا به کامنت های خود چگونه پاسخ دهند تا بهترین نتیجه را به دست آورند، اشتباهات فاحشی انجام می دهند که نه تنها برای آنها بازخورد مناسب ندارد، بلکه باعث می شود تا نتیجه عکس به دست آورند.

8 اشتباهات رایج و بزرگ در کامنت نویسی اینستاگرام:

  1. نوشتن کامنت با پیج غیرکاری برای جذب مشتریان: زمانی که شما کامنتی را در اینستاگرام ارائه می کنید اگر بتوانید نظر افراد را جلب کنید، آنها از طریق آی دی پیج شما وارد پیج شما می شوند و اگر این آی دی مربوط به پیج کاری شما نباشد، نتیجه ای برای شما نخواهد داشت.
  2. فقط خودتان را تبلیغ کنید: اگر در کامنت فقط قصد دارید خودتان را تبلیغ کنید و ارزش افزوده ای به مخاطبان و یا انرژی مثبتی به صاحب پیج ارائه نمی کنید، اشتباه بزرگی مرتکب شده اید.
  3. از عبارات کلیشه ای استفاده کنید: عباراتی مثل «عالی بود»، ایموجی تنها، یا متنهای کپی شده و تکراری
  4. التماس کنید: از افراد می خواهید که پیج شما را ببینند. این روش قبلاً جواب می داد ولی مدتهاست منسوخ شده و اینقدر تعداد پیج ها و مطالب زیاد شده که دیگر افراد به این مدل پیام ها توجهی نمی کنند.
  5. بدون آنکه مطلب را به خوبی مطالعه کنید و یا پست را ببینید، کامنت بنویسید: خیلی از افراد برای جذب فالور بیشتر به مسلسل وار وارد یک پیج یا هشتگ می شوند و بدون آنکه محتوا را ببینند لایک می کنند و یا کامنت عالی بود و ... می گذارند. این کار نه تنها هیچ کمکی به شما نمی کند، بلکه نوغی رفتار ربات گونه است که باعث می شود پیج شما در اینستاگرام با مشکل مواجه شود.
  6. بی هدف کامنت بگذارید: برای پیجهای نامرتبط و غیرهدف کامنت می گذارید. این کار افراد غیر هدف را وارد پیج شما می کند.
  7. از الفاظ مناسب و محترمانه استفاده نکنید: اولین و مهمترین چیزی که در ارائه کامنت باید رعایت کنید، رعایت ادب و احترام است. زیرا افراد محترم و مؤدب طبیعتاً علاقه ای ندارند با افراد بی ادب که شئون اجتماعی را راعایت نمی کنند مراوده داشته باشند و این کار حتی اگر سهوی و از روی عصبانیت هم باشد، شخصیت شما را تحت تأثیر قرار می دهد.
  8. در پیج های کوچک به سؤالات افراد پاسخ دهید: بهتر است در پیج های کوچک به سؤالات افرادی که از صاحب پیج سؤال پرسیده اند، پاسخ ندهید. به جای این کار چند روش دیگر را به شما پیشنهاد می کنیم که در بخش آموزش کامنت نویسی به طور کامل به آن پرداخته ایم.

خوب تا اینجا منوجه شدید که کامنت نویسی چقدر مهم و ارزشمند است و از آنجایی که بیشتر افراد ارزش و اهمیت آن را نمی دانند یک فرصت عالی برای افرادی است که به خوبی در کامنت نویسی مهارت دارند و از آن به خوبی و درستی استفاده می کنند.

یکی از مشکلاتی که اکثر نمایندگان بیمه با آن مواجه هستند، جذب مشتریان هدف و جلب توجه افراد نسبت به خدمات بیمه ای خودشان است.

کامنت مارکتینگ می تواند به شما به عنوان یک نماینده بیمه کمک کند تا با مشتریان بالقوه خود ارتباط بهتر و مؤثرتری برقرار کنید و ضمن نشان دادن تخصص خودتان حس اعتماد آنها را نسبت به خود تقویت کنید و آنها را جذب کنید.

نوشتن کامنت حرفه ای و مؤثر حتی در راه یابی پست شما به اکسپلور اینستاگرام هم مؤثر است و اگر در کنار سایر فاکتورهای مؤثر به درستی استفاده شود، به پیج شما برای راه یابی به اکسپلور بسیار کمک می کند.

برای اینکه شما نماینده محترم بیمه و همکار گرامی بتوانید از این ابزار عالی و بسیار کارآمد به خوبی بهره مند شوید و اینکه شمایی که تا اینجا آمده اید، با افرادی که این مطالب را نمی دانند، تفاوت زیادی داشته باشید، تمام نکات مربوط به کامنت نویسی را به صورت یک آموزش فشرده و بسیار کاربردی برای شما تهیه کردیم که همین الان می توانید به سرعت از آن استفاده کنید.

قیمت این آموزش فقط 250.000 تومان است

که در حال حاضر به مناسبت اولین ارائه فقط با قیمت 150 هزار تومان (قیمت یک پیتزا) برای شما ارائه می شود.

همین الان به راحتی ثبت نام کنید و یک کامنت نویس حرفه ای برای جذب مشتریان بیشتر شوید.

آموزش کامنت نویسی حرفه ای

آموزش فشرده کامنت نویسی حرفه ای در اینستاگرام

آموزش کامنت های ثروت ساز

آموزش کامنت مارکتینگ در اینستاگرام

با استفاده از این آموزش شما چه چیزهایی یاد می گیرید و به دست می آورید:

  1. با آناتومی یک کامنت خوب و حرفه ای آشنا می شوید.
  2. انواع موضوعاتی که می توانید برای نوشتن یک کامنت حرفه ای به کار ببرید را می آموزید.
  3. زمان مناسب برای کامنت نویسی در پیج خودتان و پیج دیگران را یاد می گیرید. (یکی از نکات بسیار مهم برای ورود پست شما به اکسپلور)
  4. روش نوشتن یک کامنت حرفه ای و مقدار مناسب آن را می آموزید.
  5. در نوشتن یک کامنت عالی و کامنت مارکتینگ، حرفه ای می شوید.
  6. یاد می گیرید با کامنتهای منفی چه کنید و چه جوابی بدهید.
  7. چگونه نظر مخالف خود را با محتواهایی مختلف و خلاف عقاید و دانسته های خود ابراز کنید.
  8. چگونه مانع کامنت های غیراخلاقی در زیر پست خود شوید.
  9. چگونه به کامنتهای تبلیغاتی پاسخ دهید.
  10. چگونه کامنتهای پست خود را افزایش دهید.
  11. چه کار کنید تا کامنت شما در زیر پست های پربازدید بیشتر دیده شود.
  12. چه کامنتهایی می تواند به ضرر شما باشد و پیج شما را خراب کند.
  13. محدودیت های اینستاگرام برای کامنت گذاری چیست و اگر رعایت نشود چه اتفاقی برای پیج شما رخ می دهد.
  14. کامنت نویسی در چه موارد دیگری می تواند به شما کمک کند تا تعامل بیشتر و مفیدتری داشته باشید و مخاطبان بیشتری را جذب کنید.
  15. کامنت نویسی حرفه ای چگونه به افزایش درآمد شما کمک می کند.

این آموزش به شما کمک می کند تا:

  1. به عنوان یک فرد حرفه ای و متخصص در کار خود شناخته شوید.
  2. مشتریان بالقوه بیشتری را به سمت خود جذب کنید.
  3. اعتماد بیشتری را به خود جلب کنید
  4. افراد بیشتری را علاقه مند کنید تا با شما تعامل داشته باشند 
  5. فالورهای هدفمند بیشتری را جذب کنید
  6. بیشتر شناخته شوید و به افراد بیشتری معرفی شوید
  7. پیج شما بیشتر معرفی شود و در لیست پیشنهادات اینستاگرام قرار بگیرید.
  8. یاد می گیرید که در پیج خودتان چگونه باید کامنت بگذارید و در پیج دیگران چگونه تا نتیجه بسیار خوب و مناسبی به دست آورید.

این آموزش به صورت کاملاً کاربردی و قابل اجرا با جزییات دقیق و نکات خیلی مهمی که باعث می شود تا کار شما نتیجه بخش شود، ارائه شده است و از کلی گویی و اتلاف وقت شما خودداری شده تا به سرعت از اولین پاراگرافی که مطالعه می کنید و یاد می گیرید، بتوانید به سرعت اجرا کنید و نتیجه بگیرید.

قیمت این آموزش فقط 250.000 تومان است

که در حال حاضر به مناسبت اولین ارائه فقط با قیمت 150 هزار تومان (قیمت یک پیتزا) برای شما ارائه می شود.

همین الان به راحتی ثبت نام کنید و یک کامنت نویس حرفه ای برای جذب مشتریان بیشتر شوید.

آموزش کامنت نویسی حرفه ای

چتر بیمه

منیره هراتیان بازدید : 61 دوشنبه 15 آذر 1400 نظرات (0)

چرا بیمه به چتر تشبیه می شود؟

بیمه را هم می توان به چتر بارانی تشبیه کرد و هم چتر نجات.

در این مطلب می خواهیم درمورد شباهت بیمه و چتر بارانی صحبت کنیم.

چتر وسیله ای است که با اینکه بسیار مفید و کاربردی است با اینجال کاربرد همیشگی ندارد و معمولاً بسته و جمع شده در گوشه ای قرار دارد و به چشم نمی آید. اما اگر در زمان نیاز و بارندگی چتر مناسب نداشته باشید، ممکن است زندگی شما مختل شود.

ممکن است در باران و برف بمانید و خیس شوید و سرما بخورید. ممکن است نتوانید خودتان را به یک قرار مهم برسانید. ممکن است سر تا پای شما خیس شود و استایل و ظاهر شما برای یک جلسه مهم به هم بخورد و یک موقعیت خوب را از دست بدهید. ممکن است وسایلی که همراه شماست خیس و خراب شود.

ممکن است به شدت بیمار شوید و تا چند روز از بیماری رنج ببرید و از کارهای مهم خود باز بمانید.

چتر در هنگام نیاز به شدت به شما کمک می کند. شما را از قرار گرفتن در معرض باران و برف حفظ می کند.

اجازه نمی دهد شما خیس و بیمار شوید و وسایل همراه شما آسیب ببیند.

درست است که شما گاهی به چتر نیاز دارید و کاربرد همیشگی ندارد ولی اگر زمانی که به آن نیاز دارید آن را نداشته باشید، ممکن است با مشکلات زیادی روبرو شوید و هیچ انسان عاقلی با خود نمی گوید که به چتر نیاز ندارد بلکه حتماً برای روزهای بارانی خود یک چتر تهیه می کند تا در زمان نیاز به آسانی از آن استفاده کند.

چتر یک میله باریک در وسط دارد که بسیار باریک است و چادر چتر به آن استوار است.

چادر چتر در روزهای عادی به دور میله چتر جمع می شود و در روزهای بارانی باز و گسترده می شود و فضای زیادی را تحت پوشش خود قرار می دهد. تا از شما به خوبی حمایت کند.

در روزهای تابستانی و آفتابی شما اصلاً به چتر فکر هم نمی کنید ولی آن را یک وسیله ی غیرضروری هم نمی دانید. به خوبی می دانید که چتر یک وسیله ی کاربردی است که اگردر زمان نیاز آن را نداشته باشید ممکن است چه اتفاقاتی برای شما رخ دهد.

اگر چتر نداشته باشید ممکن است در روز بارانی دیگر چتری برای خریدن پیدا نکنید و یا مجبور باشید آن را قیمتی بسیار گران خریداری کنید. بنابراین عاقلانه است که چتر را زمانی بخرید که هوا آفتابی است و به آن هیچ نیازی ندارید.

بیمه زندگی نیز چنین حالتی دارد. مانند چتر قرار نیست همیشه از آن استفاده کنید ولی اگر هوای زندگیتان بارانی شود و باران هزینه های بیماری و حوادث شروع به باریدن کند، چتر بیمه باز می شود و از شما حمایت می کند.

تا زمانی که چتر بیمه بسته است، به چشم نمی آید و شما تنها سرمایه اندک خود را که به مانند میله نازک وسط چتر قرار دارد می بینید ولی وقتی چتر بیمه باز می شود، سرمایه کوچک شما به یکباره صدها برابر می شود و شما را در برابر باران هزینه ها محافظت می کند.

چتر بزرگ و گسترده بیمه بدون میله وسط آن باز نمی شود و این میله در دستان شماست.

این شما هستید که باید اولین قدم را بردارید پس این فرصت را از خود دریغ نکنید.

توضیحات مهم:

این یک محتوای نیمه آماده برای نمایندگان بیمه است تا آن را مطابق با نیاز خود تغییر دهند و متناسب با رسانه خود منتشر کنند.

شما نماینده عزیز می توانید، این مطلب را در قالب مناسب پیج اینستاگرام و یا سایر شبکه های اجتماعی خود آماده و ارائه کنید.

ایده های تنظیم سناریو و ارائه محتوا:

می توانید این مطلب را با نشان دادن یک چتر و باز و بسته کردن آن نشان دهید.

و یا خیس شدن در زیر باران بدون چتر را نشان دهید و درمورد آن صحبت کنید.

می توانید از بریده های فیلم های مختلف بهره ببرید.

می توانید با استفاده از تصاویر و عکس نوشته ها مطلب را برسانید.

اصل این مطلب در اینجا بیان شده است تنها کافی است شما با کمی خلاقیت، متناسب با امکانات و شرایط خودتان، آن را بازآفرینی و ارائه کنید.

استفاده از این مطلب برای تمامی نمایندگان بیمه، با افتخار مجاز است.

درباره ما
Profile Pic
آموزش های کاربردی و منحصربفرد برای بازاریابی و فروش انواع بیمه نامه ویژه نمایندگان بیمه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 584
  • بازدید سال : 3,514
  • بازدید کلی : 6,394