-
شنبه 07 اسفند 1400
-
10:42
-
56 بازدید
10 ویژگی مهم پنل پیامکی نمایندگی بیمه:
بازاریابی بیمه یکی از چالش های بزرگ نمایندگان فروش بیمه است. اگر جذب مشتریان بیمه برای شما هم دشوار است، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.
ارتباط با افراد مختلف و اطلاع رسانی به آنها همیشه کاری پرهزینه و زمانبر بوده است. اما با ورود گوشی های همراه به زندگی روزمره مردم و پیامک، این کار بسیار سریعتر و راحت تر و در عین حال ارزان شده است و نمایندگان بیمه هم به خوبی برای ارتباط با مشتریان قبلی، پیگیری حق بیمه ها و ... از این سیستم استفاده می کنند. با اینحال به دلیل استفاده بسیار زیاد و غیراصولی عده ای از صاحبان کسب و کار از پیامک، افراد زیادی برای جلوگیری از مزاحمت های پیامک های تبلیغاتی، دریافت پیامک تبلیغاتی را غیر فعال نموده اند و یا به پیامک های تبلیغاتی توجهی نمی کنند.
بنابراین برای استفاده مناسب و بهینه از بازاریابی پیامکی، باید از دو مانع مهم عبور کرد:
- ارسال پیامک به افرادی که پیامک های تبلیغاتی خود را غیرفعال نموده اند.
- نوشتن پیامکی که توسط دریافت کنندگان خوانده شود و مورد توجه قرار گیرد.
- برای ارسال پیامک به افراد غیرفعال (لیست سیاه مخابراتی یا بلک لیست ها)، ابتدا باید از پنل پیامکی مناسب استفاده کرد. پنل پیامکی مورد نظر باید قابلیت ارسال پیامک به این شماره ها را داشته باشد و گرنه پیامک شما حتی با اجازه خود افراد هم به آنها ارسال نمی شود.
- هر پیامک باید به گونه ای نوشته شود تا به سرعت و در یک جمله مخاطب را مجاب کند تا کاری که شما می خواهید را انجام دهد.
این کار می تواند کلیک بر روی یک لینک، ارسال یک کد و یا هر چیز دیگری باشد. بنابراین نگارش صحیح و اصولی پیامک می تواند بسیار مهم باشد و نقش اساسی در موفقیت یا عدم موفقیت تیلیغات و بازاریابی پیامکی شما دارد.
در این مطلب به بررسی مورد اول یعنی پنل پیامکی مناسب برای بازاریابی بیمه و خدمات پس از فروش آن می پردازیم و چنانچه شما نماینده محترم بیمه از قبل پنل پیامکی تهیه نموده اید، می توانید امکانات مورد نیاز خود را در اینجا چک کنید و با کاربرد امکانات پنل پیامک خود بیشتر آشنا شوید و از آنها بهتر استفاده کنید.
امکانات ضروری برای نمایندگان بیمه:
1. ارسال پیامک به لیست سیاه:
بلک لیست؛ به شماره موبایلهایی گفته میشود که با ارسال کد، دریافت پیامک تبلیغاتی را غیر فعال کردهاند.
برای بازاریابی هدفمند و اجازه ای، یادآوری پرداخت حق بیمه، پیگیری مشتریان، یادآوری قرار جلسات مذاکره و ... امکان ارسال پیام به بلک لیست بسیار مهم و ضروری است.
در برخی از پنل های پیامکی این امکان صرفاً برای خط های خدماتی که به افراد حقوقی و با مدارک و شرایط خاص امکان پذیر است و اجازه ارسال پیامک تبلیغاتی از این خطوط هم وجود ندارد. اما در برخی از پنل ها این امکان برای همه کاربران ایجاد شده و شما می توانید به راحتی با مشتریان بالقوه و مشتریان فعلی خود از طریق پیامک در ارتباط باشید.
نکته مهم: از ارسال پیامک انبوه به بلک لیست خودداری کنید. برای بازاریابی و تبلیغات برای این دسته از مشتریان احتمالی، باید از تبلیغات اجازه ای و خودخواسته استفاده کنید که در کتاب «پیامک های جادویی» به طور کامل آموزش داده شده است.
تبلیغات اجازه ای یکی از بهترین و پربازده ترین تبلیغات است که نرخ تبدیل آن به فروش بسیار زیاد و بسیار پرسود است. بنابراین این نوع از تبلیغات را حتماً در برنامه تبلیغاتی خود برای فروش بیمه قرار دهید.
اگر به دنبال یک پنل پیامکی مناسب هستید کلیک کنید
2. ارسال پیامک حاوی لینک
شما میتوانید در متن پیامک آدرس سایت، پیج اینستاگرام، گروه واتساپ یا کانال تلگرام و… را قرار دهید تا زمانی که مخاطب شما پیامک را دریافت میکند بتواند روی لینک کلیک کند و این لینک آبی رنگ خواهد بود.
این امکان باعث می شود تا شما بتوانید پیام های متقاعدکننده ای برای مشتریان خود ارسال کنید و آنها را به راحتی متقاعد کنید تا از خدمات شما استفاده کنند.
3. ارسال پیامک انبوه
ارسال پیامک انبوه یکی از روشهای ارزان و کم هزینه برای تبلیغات است. راهکار بسیار مناسب به جای تراکت و… استفاده از ارسال پیامک انبوه است. شما با خرید سامانه پیامکی می توانید به صورت هدفمند بر اساس استان/شهر/منطقه/سن و جنسیت/مشاغل و… پیامک ارسال کنید. هرچقدر بتوانید به افرادی که مخاطب و مشتری شما هستند، هدفمندتر پیامک ارسال کنید و نتیجه بهتری دریافت کنید.
4. ارسال پیامک زماندار
با استفاده از ماژول ارسال پیامک زماندار میتوانید تنظیم کنید که پیامک در آینده در ساعت مشخصی پیامک به صورت خودکار ارسال شود. نیازی نیست که برای ارسال در آینده کامپیوتر شما روشن باشد یا موبایل شما اینترنت داشته باشد. همه درخواستها در سرور ذخیره شده و پیامک شما در موعد مقرر ارسال خواهد شد.
5. ارسال پیام صوتی
یکی از امکانات جذاب و مهم یک سامانه پیامکی، امکان ارسال پیامک صوتی است. شما می توانید در مواقع خاصی به افراد مورد نظر خود پیامک صوتی ارسال کنید. به عنوان مثال می توانید برای یادآوری اقساط حق بیمه و یا پیام تبریک تولد مشتریان از پیامک صوتی استفاده کنید.
اگر صدای ضبط شده شما سرزدنده و شاد باشد و مخاطب شما را بشناسد حتما تا پایان پیام صوتی با شما خواهد بود.
6. ارسال هوشمند کلمات کلیدی
برای اینکه در ابتدای متن پیامک نام و نام خانوادگی دریافت کننده پیامک را بنویسید، نیازی نیست که برای هر مخاطب پیامک مجزا و تکی ارسال کنید.
با ماژول ارسال هوشمند کلمات کلیدی در یک ستون اکسل نام مخاطب و در ستون دیگر شماره موبایل را قرار می دهید و پیامک را ارسال میکنید. برای هر مخاطب نام و نام خانوادگی خودش در ابتدای پیامک ارسال میشود. حتی میتوانید چندین متغیر مانند مبلغ بدهی و… هم در متن پیامک قرار دهید و برای هر کسی پیامک اختصاصی ارسال کنید.
پیامک ارسالی شما به صورت زیر است:
{ex_B} میزان بدهی شما {ex_D} ریال است و آخرین مهلت پرداخت در تاریخ {ex_E} می باشد.
این امکان به شما کمک می کند تا پیامک هر فرد را با نام خودش ارسال کنید و هر پیامک را به یک پیامک اختصاصی و بسیار تأثیرگذار تبدیل کنید.
7. گزارش دقیق ارسال پیامک
بعد از ارسال پیامک در بخش گزارشات شما میتوانید گزارشات دقیق پیامکهای ارسال شده را ملاحظه نمایید.
تعداد دقیق پیامکهای رسیده به گوشی، پیامکهای رسیده به مخابرات، پیامکهای بلک لیست، پیامکهای نرسیده به گوشی و… در این بخش به شما نمایش داده میشود.
گزارش دقیق ارسال پیامک ها به شما به شدت کمک می کند تا روند بازاریابی و تبلیغات خود را ارزیابی کنید و به آسانی نتایج آن را مورد بررسی قرار داده و بهبود بخشید.
8. کارت ویزیت الکترونیکی
با استفاده از ماژول کارت ویزیت الکترونیکی میتوانید تمام اطلاعات فروشگاهتان را در قالب یک کارت ویزیت دیجیتالی به مشتری ارسال کنید.
مثلا اگر همه افراد روزانه از شما درخواست شماره کارت دارند کافی است که تنظیم کنید هرکسی که به شماره اختصاصی شما عدد شماره کارت را فرستاد شماره کارت همان لحظه برایش به صورت خودکار ارسال شود.
میتوانید لوکیشن، کانال تلگرام، پیج اینستاگرام و… را نیز به صورت کارت ویزیت الکترونیکی برای مشتری ارسال کنید.
کارت ویزیت الکترونیکی یکی از بهترین مزایا و ویژگی های پنل پیامکی بازاریابی بیمه است. اگر پنل شما امکان ارسال کارت ویزیت الکترونیکی را داشته باشد، به شما اجازه می دهد تا با استفاده از پیامک بازاریابی بسیار قوی و مستمری انجام دهید و به طور مداوم افراد علاقه مند را جذب کنید.
در کتاب «پیامک های جادویی» با نمونه هایی از این نوع پیامک ها به خوبی آشنا می شوید و می توانید به راحتی استفاده کنید.
9. پاسخ خودکار به پیامک دریافتی
مانند یک منشی به مشتریان پاسخ می دهد و جواب های از قبل آماده شما را برای آنها می فرستد.
10. تبریک تولد به مخاطبین دفترچه
این امکان به شما کمک می کند تا تاریخ تولد مشتریان خود را در دفترچه تلفن پنل خود تنظیم کنید و در روز تولد آنها پیام تبریک تولد به آنها ارسال شود.
تبریک تولد یکی از بیادماندنی ترین پیام هایی است که می تواند شما را در ذهن مشتری ماندگارتر کند.
اگر به دنبال یک پنل پیامکی مناسب هستید، کلیک کنید
اگر از قبل پنل پیامکی نمایندگی بیمه خود را تهیه کرده اید، امکانات آن را بررسی کنید و از قسمت های مختلف آن به خوبی برای بازاریابی و جذب مشتریان جدید استفاده کنید و اگر چنین امکاناتی در پنل پیامکی شما وجود ندارد، به ویژه امکان ارسال پیامک به لیست سیاه وجود ندارد، عملاً شما بسیاری از مشتریان خود را از دست خواهید داد. بنابراین ارزش دارد که یک پنل پیامکی مناسب تهیه کنید تا بتوانید با تمام مشتریان و بیمه گذاران خود به آسانی در ارتباط باشید.
اگر هنوز پنل پیامکی نمایندگی بیمه خود را تهیه نکرده اید، می توانید از طریق لینک زیر امکانات این پنل را با مطالب گفته شده در این مقاله و امکانات مورد نیاز خود مطابقت دهید و پنل پیامکی مناسب برای بازاریابی و حفظ مشتریان بیمه را تهبه کنید.
اگر به دنبال یک پنل پیامکی مناسب هستید، کلیک کنید
کتاب پیامک های جادویی به زودی در اینجا معرفی و به تقدیم می شود